רכישת מדיה באמצעות מכרז

הדרך הבטוחה לחיסכון ודיוק מכסמלי בהוצאה הפרסומית

איך קרה שהקבלן מדינסון מכר פרוייקט שלם בבת ים בהשקעה של 10 אחוז מההשקעה של המתחרה?

איך חברת התכשיטים של שחר חסכה 300 אלף שח בקמפיין האחרון?

למה מיכל יועצת השיווק של רשת הרהיטים שילמה הון בשביל לפרסם בעיתונות, ויוני מנכל העמותה שיווק את עצמו ברשת, ברדיו ובטלוויזיה, במחיר משתלם יותר?

 

קבלת החלטות בפרסום העסק או החברה  קובעת את מידת ההצלחה שלכם. נקודה.
עם פרסום טוב אפשר למכור קרח לאסקימוסים ולחות לתל-אביבים.

אבל לא רק הקריאטיב קובע. אלא בעיקר ניהול  מערך המדיה שלכם:
מתי ואיפה לפרסם, וחשוב מכל בכמה כסף.

למי כדאי לתת את האחריות הזאת למשרד קריאטיב? למשרדמדיה? לקנות ישיר?

בחרתם במשרד פרסום שיעשה את הכל. ונתקלתם במערכת שלמה  של עמלות והוצאות מיותרות. יש לזה פתרון אחד: מכרז מדיה מקצועי.

איזה מכרז? מי מכרז? מה?

את המכרז בין אפיקי הפרסום יש לעשות בהתאם לכם. אתם יכולים לבחור בין אפיקי פרסום לפי אמצעי ההפצה עצמו,
למשל: מדיה חברתית, כתבות תוכן, שלטי פרסומת. מנגד, אולי אתם מעדיפים את הפרמטר הכלכלי: יש לכם תקציב, ואתם מחפשים מישהו שיבצע עבורו מקסימום עבודה. שחקו נכון עם המכרז שלכם, ותמצאו פתרון האידאלי. יש היצע ענק של נותני שירותים בשוק.

מדהים. אני יוצא לעשות מכרז בשטח.

לא כל כך מהר! אם אתם רוצים מכרז משתלם ומקיף, תנו למקצוענים לעשות זאת בשבילכם. לשם כך למשל פותחה מערכת Madmedia, המנוהלת על ידי פרסומאים עם ניסיון של יותר מ-20 שנה.
את המערכת הקימו ותיקי הענף לעשות מהפכה בעולם הפרסום, כך שאמצעי המדיה ינותקו מהמתווכים, והלקוחות יחסכו סכומי עתק על עמלת התיווך. אנו מדברים על חסכון של עשרות אחוזים בתקציב הפרסום שלכם. כן, משלמים פחות ומקבלים יותר.

תנו למדיות הפרסום להילחם עליכם, ולחברות מקצועיות לנהל משא ומתן בשבילכם! כך תקבלו את האיזון המושלם: תקציב אטרקטיבי וחשיפה מרבית.
השליטה תהיה בידיכם, ותוכלו לעוף קדימה עם חלום ההצלחה.

כנסו להצעת מחיר על פי מדיה. מלאו סוג כמות ופורמט. ותוך 60 שניות אתם במכרז.
יש שאלות פנו אלינו במייל rafy@madmedia.co.il

x